Hjemmeside til badmintonklub

Opret hurtigt og nemt en hjemmeside til din badmintonklub og giv dine medlemmer let adgang til at finde alle informationer om træningstider, hold og kommende arrangementer. Spillerne kan tilmelde sig direkte på badmintonklubbens hjemmeside og du slipper for telefonopringninger og sms'er, når der skal registreres nye medlemmer. Billeder fra stævner og klubarrangementer kan lægges ind på hjemmesiden til glæde for alle og være med til at skabe interesse for badmintonsporten hos mulige nye medlemmer.

Når du opretter en hjemmeside på Foreningssider, får du hele strukturen med alle de relevante undersider til hold og aktiviteter, præsentation af bestyrelsen, vedtægter og mange flere. Lær mere om foreningsarbejdet.

Alle sider indeholder eksempler på tekster, som er lette at redigere, og billeder, som foreningen let kan udskifte med billeder fra egne arrangementer.

Har du lyst til at vide mere om fordelene ved en hjemmeside fra Foreningssider?

Kontakt os for at aftale tid til en kort demo - eller hop direkte til oprettelse af din egen hjemmeside - det kræver kun få klik og få minutter, så er du i gang.