Hjemmeside til basketballklub

Det lyder måske som en uoverskuelig opgave at lave et nyt website, men med Foreningssider er det både nemt og billigt at oprette en hjemmeside til din basketballklub. En hjemmeside til din klub gør det nemt for dine medlemmer at finde informationer om hold, træningstider og kommende stævner. Billeder fra stævner og klubarrangementer kan lægges ind på hjemmesiden og være med til at skabe interesse for basketballsporten. Nye medlemmer kan blive inspireret og tilmelde sig direkte på klubbens hjemmeside.

Godt begyndt, er halvt fuldendt. Når du opretter en hjemmeside på Foreningssider, får du en stor del af arbejdet forærende, f.eks. ligger hele strukturen klar med alle de relevante undersider til hold og aktiviteter, præsentation af bestyrelsen, vedtægter og mange flere. Alle sider indeholder eksempler på tekster, som er lette at redigere, og billeder, som foreningen let kan udskifte med billeder fra egne arrangementer.

Er foreningsarbejdet nyt for dig, kan du finde inspiration til foreningsarbejdet her.

Vi vil gerne fortælle dig mere om fordelene ved en hjemmeside fra Foreningssider.

Kontakt os for at aftale tid til en kort demo.

Er du klar til at drible selv, kan du hoppe direkte til oprettelse af din egen hjemmeside - på få minutter er du i gang.