Hjemmeside til cykelklub

Overvejer din cykelklub et nyt website? Med Foreningssider kan du hurtigt og enkelt oprette en hjemmeside til din klub - til en fornuftig pris. En hjemmeside til din cykelklub gør det nemt for dine medlemmer at finde de informationer, de har brug for om klubben. Vil du dele billeder fra klubbens løb og arrangementer, kan de præsenteres flot på hjemmesiden og være med til at skabe interesse for cykelsporten. Billeder er en god inspiration, som kan være med til at tiltrække nye medlemmer.

Foreningssider har arbejdet målrettet med en hjemmeside-løsning, der tager højde for lige netop de ting en forening har brug for. D.v.s. at en stor del af hjemmesiden allerede er forberedt. Forsiden præsenterer et uddrag fra hjemmesiden og relevante undersider er forberedt med indhold, både tekster og billeder, til f.eks. hold og aktiviteter, præsentation af bestyrelsen, vedtægter og mange flere. Det er nemt at tilpasse indholdet til jeres cykelklub og enkelt at oprette flere sider.

Har du brug for mere information om foreningsarbejdet?

Kontakt os for at få en kort demo af hjemmesiden fra Foreningssider.
Med få klik kan du oprette en hjemmeside til din klub - og et par klik mere, så kan du klikke cykelskoene på pedalerne.