Hjemmeside til gymnastikforening

Foreningssider giver dig mulighed for hurtigt og gratis at oprette et website. Efter 30 dages gratis prøveperiode, får du en billig abonnementsløsning og du får selvfølgelig adgang til selv at redigere hjemmesiden.

Hjemmesiden til din forening oprettes med aktiviteter, som du let kan omdøbe til dine egne gymnastikhold og for hver aktivitet/hold findes sider til nyheder, events og billeder. Det er enkelt at oprette flere hold, hvor undersiderne med nyheder, events og billeder automatisk bliver oprettet sammen med det nye hold. I får en færdig struktur med sider til bestyrelsen, vedtægter og mange andre relevante sider. Lær mere om foreningsarbejdet.

Bruger din forening et medlemsstyringssystem, kan det integreres med en hjemmeside fra Foreningssider.

Læg billeder fra gymnastikforeningens stævner og arrangementer ind på din forenings hjemmeside. Det er med til at skabe glæde for alle jeres medlemmer og interesse for gymnastik hos mulige nye medlemmer.

Ring eller skriv, hvis du ønsker en kort demo eller vil vide mere om fordelene ved en hjemmeside til din forening. Eller gå direkte til oprettelse - det kræver kun få klik og få minutter, så er du i gang med din egen hjemmeside.