Hjemmeside til idrætsforening

Med en hjemmeside fra Foreningssider får du den helt perfekte hjemmeside til din idrætsforening. Det er hurtigt og enkelt at oprette hjemmesiden, hvor siderne er gjort klar til forskellige grene inden for idræt, f.eks. gymnastik, svømning, volleyball og fodbold. Inden for hver idrætsgren ligger strukturen også klar med sider til nyheder, events og billeder. Det er enkelt at omdøbe de sider, I ikke skal bruge, og oprette nye idrætsgrene, hvor undersiderne med nyheder, events og billeder automatisk bliver oprettet sammen med den nye idrætsgren. I får en færdig struktur med præsentation af bestyrelsen, vedtægter og mange andre relevante sider. Lær mere om foreningsarbejdet.

Idrætsforeningens medlemmer kan tilmelde sig direkte på din forenings hjemmeside og du slipper for telefonopringninger og sms'er, når der skal registreres nye medlemmer. Billeder fra stævner og arrangementer kan lægges ind på jeres website til glæde for alle og være med til at skabe interesse for idrætten hos mulige nye medlemmer.

Vil du vide mere om fordelene ved en hjemmeside fra Foreningssider? Kontakt os for aftale om en kort demo.

Du kan også oprette din egen hjemmeside - det kræver kun få klik og få minutter, så er du i gang.