Hjemmeside til kulturforening

Foreningsarbejdet udføres af frivillige i fritiden med de udfordringer, der kan være forbundet med det, m.h.t. at finde de rigtige hænder til de mange opgaver og at finde tiden til at løse opgaverne. For at lette jeres arbejde, har vi udviklet en hjemmeside, der er målrettet til foreninger, som f.eks. din kulturforening.

Foreningssider tilbyder en hjemmeside, der er enkel at komme i gang med og brugervenlig at arbejde med. I kan selv at styre al indhold, events, billeder, sponsorer - og så er det en billig, men professionel løsning.

Vi har også tænkt dine sponsorer ind i løsningen, så den kan blive gratis for din forening - og et godt tilbud til dine sponsorer: For et beskedent beløb kan en enkelt hovedsponsor finansiere din nye hjemmeside og til gengæld få stor synlighed på siden.

Vil du læse mere om foreningsarbejdet generelt, kan du finde inspiration her.

Ring eller skriv for at aftale en gennemgang af vores hjemmeside til din forening.

Eller gå direkte til oprettelse af en hjemmeside til din forening på Foreningssider.