Hjemmeside til mountainbikeklub

Har I planer om et nyt website? Foreningssider har lavet en løsning, der gør det nemt for jer at oprette og vedligeholde en hjemmeside til mountainbike-klubben.

En responsiv hjemmeside er nødvendig i dag, hvor mange tjekker alt på mobilen. Så kan dine medlemmer altid finde de nødvendige informationer - også selv om de er på farten.

Brug klub-hjemmesiden til at vise billeder af køre-situationer på de mange spændende mountainbike ruter. Flotte billeder af sej mountainbike-kørsel kan være med til at tiltrække nye medlemmer.

Når du opretter en hjemmeside på Foreningssider, har vi sparet dig for meget af arbejdet. Vi har nemlig lavet forside og undersider med masser af billed-eksempler og tekster, som du let kan tilpasse til din klub og jeres behov. Du skal ikke bruge tid på at tænke i systemer og teknik. Det hele er lavet brugervenligt og er intuitivt at arbejde med.

Du er velkommen til at kontakte os, så vi kan vise, hvordan du kommer i gang med hjemmesiden til din klub, men det er enkelt at oprette en bruger, så du kan sagtens selv køre den i mål.

Parker mountainbiken et øjeblik, så kan du med få klik oprette en hjemmeside til din klub.