Hjemmeside til skytteforening

Lav et nyt website til din skytteforening. Med Foreningssider er det er lettere, end du tror, og til en fornuftig pris. En hjemmeside til din forening gør det nemt for dine medlemmer at skyde sig ind på de informationer, de har brug for om foreningen. Vil du dele billeder fra foreningens arrangementer, kan de lægges ind på hjemmesiden og være med til at skabe interesse for skydning som sport. Nye medlemmer kan blive inspireret og tilmelde sig direkte på foreningens hjemmeside.

Vi har arbejdet målrettet med hjemmesiden, så når du opretter en hjemmeside på Foreningssider, får du en stor del af arbejdet forærende. Hele strukturen er klar med alle de relevante undersider til f.eks. hold og aktiviteter, præsentation af bestyrelsen, vedtægter og mange flere. Det er nemt at oprette flere sider til våbentyper og lign. Alle sider indeholder eksempler på tekster, som er lette at redigere, og billeder, som I let kan udskifte med billeder fra egne arrangementer.

Få mere viden om foreningsarbejdet her.

Ring eller skriv, hvis du ønsker en kort demo af hjemmesiden fra Foreningssider eller vil høre mere om vores løsning.

Har du målet i sigte, kan du gå direkte til oprettelse af hjemmesiden og ramme plet med få klik.