Hjemmeside til strikkeklub

Når strikkepindene klirrer og der kreeres strømper og trøjer og julenisser får liv, går snakken lystigt og alle hygger sig i strikkeklubben. De flotte håndarbejder kan være til inspiration for andre, så det er en god idé at lægge billeder og opskrifter på hjemmesiden.

At oprette en hjemmeside er en helt anden slags håndværk, men også en kreativ proces og slet ikke svært. I hvert fald ikke, hvis du vælger Foreningssider som hjemmeside til din strikkeklub.

Når du opretter en hjemmeside til din klub på Foreningssider, får du en komplet menu med forside og undersider, hvor du nemt kan ændre teksterne og lægge billeder ind af jeres flotte kreationer.

Hjemmesiden kan samle information og gøre den tilgængelig for alle medlemmer og samtidig være til inspiration for andre og måske kommende medlemmer af klubben.

Vi vil gerne fortælle dig mere om fordelene ved en hjemmeside fra Foreningssider.

Kontakt os for at høre mere om, hvor let det er at lave en hjemmeside til din forening, eller aftale tid til en kort demo.

Er du klar til at vinde garnet og strikke din egen hjemmeside sammen, kan du oprette en hjemmeside til strikkeklubben her og efter få minutter er du i gang.