Foreninger

Opret selv en professionel hjemmeside på få minutter

Kom godt fra start og sikkert i mål

Opret selv en professionel hjemmeside på få minutter, hvor du har adgang til at redigere indholdet i en brugervenlig administration.

Foreningssider er specielt udviklet til at imødekomme behovene i foreninger og klubber og arbejder blandt andet sammen med Conventus. Du starter ikke på bar bund, men får eksempler på relevante sider med indhold, som du kan tage udgangspunkt i.

Trygt og nemt - også for dig, der ikke er professionel

Hjemmesiden oprettes med en overskuelig menustruktur, og du har let adgang til at redigere indholdet samt tilpasse logo, baggrund og farver. Designet er responsivt, så indholdet automatisk tilpasses computer, tablet eller mobil.

Styrk din forening

Hvorfor skal din forening have en hjemmeside?

En hjemmeside gør det let for medlemmerne at finde information. I får mulighed for at fortælle, hvad der sker i jeres forening og vise billeder fra arrangementer.
Sådan skaber I opmærksomhed og skaffer nye medlemmer.

Få en gratis hjemmeside - og et godt tilbud til dine sponsorer

Med Foreningssider får I en løsning, der sætter fokus på sponsorer. Tilbyd dine sponsorer at finansiere hjemmesiden og giv dem synlighed til gengæld.

Grib chancen

Opret en hjemmeside gratis og prøv gratis i 30 dage

• Gratis oprettelse og 30 dages gratis uforpligtende prøveperiode
  • Ingen binding og kun 199 kr/md - inkl. moms ved årlig betaling
Prøv gratis 30 dage

Kontakt os

Har du spørgsmål, brug for hjælp, eller vil du vide mere om løsningen, inden du beslutter dig?

Vi hjælper dig gerne godt i gang.