Hvad andre siger

Vi laver glade webløsninger

Vi er drevet af vores kunders begejstring, resultater og succes og herunder kan du læse om nogle af dem.

TSK - Thyregod Svømmeklub

Thomas Reffstrup fra TSK - Thyregod Svømmeklub fortæller:

"Vi er glade for, at vi endelig kan åbne svømmesæsonen og samtidig præsentere en helt ny hjemmeside.

Vi var ellers presset på tiden og der var kun få dage til, vi skulle være klar til at tage imod tilmeldinger, da de ringede fra Foreningssider med et tilbud om en ny hjemmeside. Først kunne jeg slet ikke se, hvordan vi skulle nå det, men da vi så, hvor hurtigt det er at komme i gang, og hvor meget der allerede ligger klar, så var der ingen betænkningstid.

Det har været nemt og ligetil at få gang i hjemmesiden. Et par dages arbejde og vi var i luften. Redigering og administration er nemt - alle kan finde ud af det."

Give GIF

Kenneth fra Give GIF siger:

"Da vi valgte system, var målet, at det ikke måtte kræve webudviklere. Vores hjemmeside bliver opdateret af frivillige i fritiden, så det må ikke være kompliceret. Hvis der ikke skal laves opdateringer så tit, skal det stadig være let at gå til. Jeg synes, det er meget intuitivt at arbejde med."

"Hjemmesiden skal selvfølgelig give info til vores medlemmer, men vi vil også gerne bruge hjemmesiden som et udstillingsvindue, som kan hjælpe med at skaffe nye medlemmer. Det er også vigtigt for os, at vi kan præsentere gode billeder og at hjemmesiden er responsiv, så vi er meget glade for løsningen."

HK Give Fremad

Håndboldklubben HK Give Fremad

Emma fra HK Give Fremad udtaler:

"Jeg synes hjemmesiden er rigtig nem at gå til og nem at begynde at arbejde med selv. Jeg kan godt lide, at man f.eks. kan lave et opslag, som ikke skal ud her og nu, men man kan skjule det, indtil det skal bruges. Generelt har systemet bare været let anvendeligt."

"De medlemmer jeg har snakket med, synes de har fået et bedre overblik. De kan godt lide, at man kan gå til det, som vi kalder ugeprogrammet, hvor de kan se, hvilke begivenheder og kampe, som vil være der den kommende uge. Det ligger på forsiden, og flytter sig ikke, når man laver andre opslag."