Om os

Om Foreningssider

Foreningssider er startet af Benjamin Ravn og Claus Sørensen, som begge er foreningsmennesker og begge har et bredt kendskab til udvikling af hjemmesider.

Med fælles indsats har Benjamin og Claus etableret Foreningssider, som i første omgang vil fokusere på at levere brugervenlige hjemmesideløsninger til foreninger, klubber og private, men senere også vil målrette løsningen mod virksomheder.

Vores mission
Vi ønsker at give alle typer foreninger og klubber en brugervenlig og flot præsentation på internettet til netop deres forening. Behovene, vi dækker, og problemer, vi hjælper med at løse, er let tilgængelighed og administration, hurtigt og billigt i gang.

Vores vision
Foreningssider tilsigter at give alle foreninger i Europa en flot hjemmesideløsning, som specifikt er tilpasset foreninger og klubber. Alle typer og størrelser af klubber og foreninger er velkomne. Vi håber gennem Foreningssider at være medspiller til at styrke foreningslivet.

Når jeres forenings hjemmeside ligger hos Foreningssider, er I sikret en løsning, som er let for jer at tilgå og administrere og I får løbende opdateringer.

Vi er et lille team og der er ikke langt fra ide til beslutning og udførelse.

Vi står for kvalitet og anstændighed og samler på glade brugere af Foreningssider.