Alt dette

Alt dette får du med din nye foreningsside

Du er kun få klik fra din nye hjemmeside

Vi har lavet arbejdet med at oprette design og sider med tekster og billeder, så du kan koncentrere dig om din forening og de informationer, der skal ud til medlemmerne. Billederne kan du let udskifte med foreningens egne billeder, og det er let at tilpasse teksterne, så de afspejler jeres tilbud og historie - også uden forudgående kendskab til hjemmesider.

Boksning Kvinde Smil 1680 90

Kom godt i gang med et lækkert design

Vi har lavet det grundlæggende arbejde, men giver dig muligheden for selv at tilpasse indholdet til din forening.

Det er let at vælge en ny farve eller oprette en ny side.

Du kan flytte rundt på bokse eller oprette nye og derved skabe et nyt udseende på siden.

Svoemning Boern 1680 90

Foto og video gør hjemmesiden spændende og levende

Vi har gjort det let for dig at lægge dine egne billeder ind og præsentere dem flot på siden.

Du kan også lægge videoer på siden og skabe endnu mere liv.

For at bevare overblikket over dine fotos er det vigtigt at have en god struktur i dit fotoarkiv. Vi har hjulpet dig og bygget strukturen i dit fotoarkiv (mediearkiv), så det passer med foreningens hjemmeside.

Mobil 750X700

Mobilen er lige ved hånden

De fleste søger information på deres mobil. Her vises siden anderledes end på en computer skærm.

Det behøver du ikke tænke på, da vi har sørget for at indholdet automatisk tilpasses den valgte enhed. Du kan allerede inden publisering af dine rettelser se, hvordan det vil se ud, uanset om du vælger computer skærm, tablet eller mobil - og se forskellen på høj- og bredformat (portrait/landscape versioner).

Svømning

Det får du også med

Vi har forberedt hjemmesiden til din forening med standardsider, vejledende tekster og billeder - se mere i næste afsnit.

• Du kan selv oprette flere undersider - ubegrænset antal
  • Automatisk opdatering af menustrukturen ved oprettelse af aktiviteter (events, nyheder, billeder)
  • Et udvalg af relevante billeder
  • Billedarkiv bygget op efter hjemmesidens struktur, inkl. et udvalg af billeder
  • Mulighed for at uploade dine egne billeder

Du er kun få klik fra din nye hjemmeside

Vi har gjort arbejdet let for dig ved at forberede en hjemmeside til din forening med standardsider, vejledende tekster og billeder.

Hvad betyder det?

Det betyder, at du ikke skal tænke på systemer og tekniske detaljer, men kan fokusere på at tilpasse tekster, udskifte med billeder fra din forening og oprette de hold, der er relevante for din forening.

Sidestrukturen er allerede opbygget med:

De vigtige sider med hold, aktiviteter og sportsgrene, som du let kan tilpasse eller lukke for:

• Gymnastik, svømning, løbeklub, volleyball, aktive ældre. Tilføj selv flere.

De praktiske sider med det man lige skal kunne finde:

• Kontakt, kalender, tilmelding og betaling

De spændende sider, som medlemmerne gerne vil følge med i:

• Nyheder, events

De kedelige sider, som vi også har klaret for dig:

De nødvendige sider:

• Vedtægter, bestyrelsen