Case: TSK - Thyregod Svømmeklub

Foreningssider tager kontakt til TSK - Thyregod Svømmeklub

Foreningssider tager kontakt til TSK - Thyregod Svømmeklub for at høre, om de vil bruge Foreningssiders løsning til deres nye hjemmeside. Det er fredag formiddag med kun 11 dage til TSK skal åbne for tilmeldinger. Vi aftaler et møde til mandag morgen, hvor vi gennemgår, hvor let det er at komme fra land - og endnu vigtigere, at komme i mål. TSK opretter en bruger mandag, et par af svømmeklubbens medlemmer mødes onsdag eftermiddag og lægger tekster og billeder ind. Der finpudses i løbet af de næste par dage og fredag eftermiddag melder TSK klar til at gå live med svømmeklubbens nye hjemmeside.

Vi synes resultatet er blevet flot, og TSK - Thyregod Svømmeklub er glade for løsningen, som de siger har været nem at arbejde med.

Thomas Reffstrup fra TSK - Thyregod Svømmeklub fortæller:

"Vi er glade for, at vi endelig kan åbne svømmesæsonen og samtidig præsentere en helt ny hjemmeside.

Vi var ellers presset på tiden og der var kun få dage til, vi skulle være klar til at tage imod tilmeldinger, da de ringede fra Foreningssider med et tilbud om en ny hjemmeside. Først kunne jeg slet ikke se, hvordan vi skulle nå det, men da vi så, hvor hurtigt det er at komme i gang, og hvor meget der allerede ligger klar, så var der ingen betænkningstid.

Det har været nemt og ligetil at få gang i hjemmesiden. Et par dages arbejde og vi var i luften. Redigering og administration er nemt - alle kan finde ud af det."

Se TSK - Thyregod Svømmeklubs nye hjemmeside