Hjemmeside til fitnesscenter

Opret selv en hjemmeside til dit fitnesscenter. Det er hurtigt, nemt og billigt.

Hos Foreningssider er det gratis at oprette et website og du får 30 dages gratis prøveperiode, så du kan undersøge mulighederne og lære løsningen at kende, inden du beslutter dig endeligt.

Hjemmesiden til dit fitnesscenter er forberedt med aktiviteter, som du let kan omdøbe til de fitnesshold, som dit fitnesscenter tilbyder, og for hvert hold oprettes der automatisk undersider til nyheder, events og billeder. Det er super enkelt at oprette flere hold.

I får også en færdig struktur med alle de relevante sider til bestyrelsen, vedtægter og mange andre sider. Har du brug for et medlemsstyringssystem, kan det integreres med hjemmesiden fra Foreningssider.

Læg billeder fra fitnesscentrets stævner og arrangementer ind på din hjemmeside. Det er med til at skabe glæde for alle jeres medlemmer og interesse for fitness, så I kan få nye medlemmer.

Vi har også tænkt dine sponsorer ind i løsningen, så den kan blive gratis for din forening - og et godt tilbud til dine sponsorer - måske kan en enkelt hovedsponsor finansiere din nye hjemmeside og til gengæld få stor synlighed på siden. Du kan også dele det op i flere mindre sponsorater og præsentere sponsorerne efter størrelsen på deres bidrag. Vi tilbyder den perfekte præsentation af dine sponsorer.

Ønsker du en kort demo eller vil du vide mere om fordelene ved en hjemmeside fra Foreningssider? Kontakt os for en nærmere aftale.

Du kan også gå direkte til oprettelse - det kræver kun få klik og få minutter, så er du godt i gang med din egen hjemmeside.