Hjemmeside til sejlklub

Lav et nyt website til din klub. Uanset, om I har vind i sejlene eller må bruge muskelkraft, har jeres medlemmer brug for hurtigt og nemt at kunne finde informationer om klubben og dens aktiviteter.

En hjemmeside til din klub giver gode muligheder for at skabe overblik og struktur over vigtige informationer vedrørende aktiviteter og sikkerhed på vandet, og samtidig er det en velegnet platform til at dele billeder fra klubbens arrangementer og livet på vandet. Flotte billeder kan være med til at skabe interesse for sporten, så nye medlemmer kan blive inspireret til at melde sig ind i klubben.

Vil du gerne bruge mest mulig tid på vandet og mindst mulig foran computeren? Foreningssider tilbyder en brugervenlig og intuitiv hjemmeside, hvor billeder og tekst-eksempler på siderne gør det let at gennemskue, hvordan I kommer videre og hurtigt kan færdiggøre hjemmesiden med tekster og billeder fra egne arrangementer.

Er du klar til at udstikke en ny kurs? Det tager kun få minutter at oprette en hjemmeside på Foreningssider.

Vi vil også gerne vise, hvordan du arbejder med vores løsning. Kontakt os for en uforpligtende demo.