Hjemmeside til svømmeklub

Vil du hellere bruge tiden i svømmehallen end ved computeren? Så kan du med fordel vælge Foreningssider som hjemmeside til din klub. Her starter du ikke på bar bund, men får hele strukturen med alle de relevante undersider til vedtægter, præsentation af bestyrelsen, svømmehold osv. Tekst-eksempler på siderne gør det let at gennemskue, hvordan websitet kan bygges op og selve redigeringen er enkel og brugervenlig, så det er let at indsætte jeres egne billeder og tekster.

En hjemmeside til din klub gør det nemt for dine medlemmer at finde informationer om hold, træningstider, svømmemærker og kommende stævner.

Billeder fra stævner og klubarrangementer kan lægges ind på hjemmesiden og være med til at skabe interesse for svømning, så nye medlemmer kan blive inspireret.

På klubbens hjemmeside kan du oprette de forskellige hold, så svømmeklubbens medlemmer kan tilmelde sig direkte.

Vi vil gerne fortælle dig mere om fordelene ved Foreningssider, men du kan også læse om Thyregod Svømmeklubs erfaringer med at oprette en hjemmeside fra Foreningssider. I løbet af få dage var klubben klar til at gå live med den nye hjemmeside.

Vil du have en kort demo? Så kontakt os for at aftale en tid.

Er du klar til selv at springe ud i det, kan du oprette din egen hjemmeside på Foreningssider - det tager kun få minutter.