Hjemmeside til løbeklub

Mangler I medlemmer i løbeklubben? Vil I gerne have flere med til orienteringsløb?

For at få flere medlemmer til klubben, skal potentielle nye medlemmer kende til jer eller kunne finde jer. Langt de fleste kigger i dag på nettet, når de søger information - eller leder efter en løbeklub. Derfor skal I som løbeklub være på nettet.

Få jeres egen hjemmeside, hvor I kan oplyse om de forskellige løbehold, løbehastigheder og distancer. Oplys hvor I mødes og på hvilke dage og tider, så det er let for nye medlemmer at finde jer. Lad nye medlemmer løbe med og opleve glæden ved at løbe i et fællesskab. Og fortæl dem bagefter, hvordan de melder sig ind i klubben, så de kan deltage i klubbens aktiviteter fremover.

Lyder oprettelse og redigering af hjemmesider som en løbetur op ad bakke i modvind? Her kan Foreningssider hjælpe jer. Foreningssider giver jer mulighed for selv at oprette en hjemmeside med bare få klik. Det er hurtigt og enkelt at komme i gang. Selve oprettelsen af websitet er gratis, og I får 30 dages gratis prøveperiode. Derefter får I en billig abonnementsløsning, og I har selvfølgelig hele tiden adgang til selv at redigere hjemmesiden.

Hjemmesiden oprettes med aktiviteter, som I let kan omdøbe til jeres egne løbehold, og for hvert hold findes sider til nyheder, events og billeder. Det er enkelt at oprette flere hold, hvor også undersiderne med nyheder, events og billeder automatisk bliver oprettet. I får en færdig struktur med sider til bestyrelsen, vedtægter og mange andre relevante sider. I kan læse mere om foreningsarbejdet.

Mange foreninger og klubber bruger et medlemsstyringssystem, og det kan integreres med en hjemmeside fra Foreningssider.

Har I billeder fra orienteringsløb, maraton, halvmaraton eller andre løb eller arrangementer, kan I lægge dem på løbeklubbens hjemmeside. Det viser jeres glæde ved at løbe og kan være med til at skabe interesse for løb hos mulige nye medlemmer.

Vi giver gerne en kort demo og hjælper jer i gang. Ring eller skriv - eller gå direkte til oprettelse af hjemmeside - hvor du med få klik i løbet af et par minutter kan være i gang med jeres egen hjemmeside.