Hjemmeside til lystfiskerforening

Når fiskene bider på krogen og der er kaffe i termokanden, så er dagen reddet. Den smukke natur og måske et billede af den flotte fangst vil præsentere sig godt på lystfiskerforeningens hjemmeside. Det kan lyde som en uoverskuelig opgave at oprette og vedligeholde en hjemmeside til en forening, når man hellere vil kaste snøren i vandet end sidde foran en computer. Men opgaven er let at gå til, når du vælger Foreningssider, som leverer en flot og brugervenlig hjemmeside til din forening.

Opret en hjemmeside til din forening på Foreningssider, så får du en komplet menu med forside og undersider, tekster og billeder, som nemt kan udskiftes med jeres egne tekster - og billeder af dagens fangst.

En hjemmeside fra Foreningssider er et overskueligt og velegnet redskab til at samle information, billeder og lystfiskerhistorier, som derefter kan gøres tilgængelig for alle medlemmer. Samtidig kan hjemmesiden være til inspiration for andre, så flere får lyst til at blive medlem af foreningen.

Vi vil gerne vise dig, hvor let det er at oprette og redigere en hjemmeside fra Foreningssider - næsten lige så hurtigt som at sætte madding på krogen.

Kast snøren, grib mobilen og kontakt os for at aftale tid til en kort demo.

Er du klar til at nette den helt store fisk og fiske... undskyld, fikse din egen hjemmeside, kan du oprette en hjemmeside til lystfiskerforeningen og efter få minutter kan du igen være ude med snøren.